top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תיפית קובי

טיפים לפגישת ניסיון מוצלחת באיפור ושיער

בפגישת ניסיון מתבצעת התאמה של איפור ותסרוקת לכלה ליום החשוב בחייה- יום חתונתה!

כדי להצליח להגיע למראה הרצוי, אני ממליצה לבדוק את הדברים הבאים:

באיפור:

1. לשאול את המאופרת שאלות מנחות:

· איך את מתאפרת בדרך כלל?

· איזה סגנון את אוהבת?

· האם איפרו אותך אי פעם באופן מקצועי?

2. להראות לה על גב היד את הגוונים האופציונליים לאיפור העיניים. חשוב לעשות זאת כדי לדבר איתה באותה שפה ולהראות לה את הגוונים לפני מעשה. אם תשתמשי בשפה מקצועית כמו: "עיניים מעושנות", "מראה איליינר מעושן", המאופרת לא בהכרח תבין אותך לכן חשוב לוודא שהיא מבינה בדיוק את כוונתך.

3. לאפר בצורה הדרגתית ולהפוך את הלקוחה לשותפה לתהליך עד ההחלטה. את הבסיס (מייק אפ) תעשי כפי שאת חושבת שיחמיא לסוג העור ולסגנון שביקשה אך מבחינת העיניים מומלץ קודם לאפר בצורה נקייה ועדינה ולהוסיף עוד אלמנטים לאט לאט תוך כדי שיתוף הלקוחה. במקרה כזה תוכלו לקבל החלטה משותפת מה רמת החוזק או העדינות הרצויה.

לדוגמא: הלקוחה שיושבת מולך ביקשה מראה עדין אך שכן ייראה שהשקיעה, לא בהכרח שמה שעדין בעיניה יהיה עדין בעינייך. לכן עדיף לעבוד בהדרגה ולהגיע ביחד לתוצאה תוך כדי הדגמה.

בשיער:

1. לשאול את הלקוחה שאלות מנחות:

· האם חשבת על תסרוקת שתעדיפי?

· איך נראית השמלה? האם יש בה אזור שתעדיפי לחשוף?/ להסתיר?

· איך את הולכת בדרך כלל עם שערך? אסוף?/ פזור?

· מהי העדפתך בחלק של המצח? שביל לצד/ לאמצע/ מורם לאחור?

2. בשיער תמיד עדיף לבדוק על ידי הדמיה קלילה את כל הסגנונות: אסוף גבוה, אסוף נמוך, תסרוקת הצידה, תסרוקת פזורה, תסרוקת בשילוב צמה, פוני לצד נופל רך, הגבהה עדינה לאחור. במצב כזה, גם אם תוך כדי ניסיון החלטנו שאחד הסגנונות לא מתאים לפנים, בסוף נדע שבחרנו את הכי נכון ולא יהיו התלבטויות נוספות בהמשך. חשוב להראות לכלה את כל הסגנונות גם אם היא מציינת שהיא רוצה סגנון אחד בלבד! לנו כבעלות מקצוע חשוב לדעת שמצאנו את התסרוקת המושלמת עבורה ולה חשוב לדעת שאין דבר יותר מחמיא לה ממה שבחרנו :)

3. בתסרוקת ניסיון אין צורך לעשות בייביליס/ ניפוחים או לבנות תסרוקת מלאה. עלינו לחלק את השיער, לעשות הדמיה על ידי תפיסת כמה סיכות וכך כבר נצליח לראות אם המבנה של התסרוקת מתאים לפנים או לא! המטרה היא לבדוק התאמה למבנה הפנים, להתרשם באופן ראשוני ולקבל החלטה לגבי הסגנון הרצוי.


בהצלחה!


60 צפיות0 תגובות
bottom of page